Polityka reklamacji
Jeśli uważasz, że popełniliśmy jakiś błąd w czasie realizacji usługi dla Ciebie, na jakimkolwiek etapie – prosimy zapoznaj się z poniższą Polityką Reklamacji Autotesto.pl
Jesteśmy pierwszą w Polsce siecią Niezależnych Ekspertów Motoryzacyjnych, a naszym celem jest profesjonalne doradztwo. Satysfakcja naszych Klientów stanowi dla nas priorytet, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom.
We współpracy z nami możesz zminimalizować ryzyko!
Wystarczy, że wybierzesz pakiet sprawdzenia auta, którego częścią jest Ochrona Mobilności. W ramach tej usługi obejmiemy Cię ochroną na 30 dni, a jeżeli w tym okresie zakupiony pojazd ulegnie awarii, zwrócimy Ci za samochód zastępczy, naprawę auta na miejscu awarii, holowanie do warsztatu, a nawet hotel, jeśli będziesz w podróży.
Niezależnie od tego, z jakiego pakietu skorzystałeś, jeśli zauważyłeś usterkę sprawdzanego przez nas auta, nasi doradcy służą pomocą. Jesteśmy na rynku, abyś czuł się pewnie i bezpiecznie podejmując decyzję o zakupie samochodu i odpowiedzialnie podchodzimy do powierzonego nam zaufania.
Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi informacjami. Cieszymy się bardzo niskim współczynnikiem reklamacji i nie chcemy, abyś narażał się na niepotrzebne koszty!
Wszystkie samochody sprawdzane są przez nas bardzo wnikliwie – mamy ścisłe procedury kontroli aut, a nasi rzeczoznawcy są skrupulatni i obiektywni, dlatego istnieje bardzo niskie ryzyko, że zakupione auto okaże się wadliwe.
Auta posiadają jednak skomplikowaną budowę, zawierają wiele komponentów, układów i systemów, które mogą zawieść w każdej chwili. Należy mieć na uwadze, że nawet mało używanym samochodom zdarza się ulec awarii – jest to absolutnie normalne. Każda część ma swój okres zdolności użytkowej i staramy się indywidualnie informować naszych klientów o faktycznym stanie wyeksploatowania kluczowych podzespołów auta. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszelkich usterek, ale dążymy do możliwie jak najbardziej dokładnej oceny stanu pojazdu.
Jesteśmy dla Ciebie – Napisz!
Sprawdziliśmy naszym Klientom przed zakupem już ponad 69 tyś aut z czego 99.8% bez zastrzeżeń. Doświadczenie pokazuje, że zdecydowana większość reklamacji powinna zostać skierowana bezpośrednio do sprzedającego, który odpowiada za stan pojazdu z tytułu rękojmi, a nie do nas. My nie możemy ponosić odpowiedzialności za samochód warty często kilkadziesiąt tysięcy zł ponieważ wykonaliśmy, w ciągu kilku godzin, oględziny tego auta wartości kilkaset zł. Wykonaliśmy nasza usługę najrzetelniej jak to było możliwe. Jeżeli coś przeoczyliśmy i dojdziemy do tego w trakcie procesu weryfikacji zgłoszenia – możemy odpowiadać za wadliwie wykonaną usługę do wysokości kwoty wpłaconej nam za wykonanie tej usługi.
Możesz na nas liczyć i bądź pewien, że nie pozostawimy Cię z problemem. Jeśli cokolwiek poszło nie tak – skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci rozpoznać ewentualną usterkę. Na początku postaramy się zidentyfikować problem zdalnie, a jeśli będzie to niemożliwe, skierujemy do Ciebie naszego eksperta lub wskażemy zaufany i sprawdzony serwis. Diagnostyka jest niezbędna, ponieważ dzięki niej będziemy mogli właściwie ocenić sytuację i podjąć właściwe kroki w celu wypracowania rozwiązania. Zależy nam na współpracy z Tobą na każdym etapie rozpatrywania reklamacji – jest to niezbędne, aby jak najszybciej udało się osiągnąć oczekiwane rezultaty. Możemy Ci nawet pomóc zwrócić auto sprzedawcy we współpracy z naszą fundacją Autotesto. Aby jednak to wszystko było możliwe, NIE DZIAŁAJ NA WŁASNĄ RĘKĘ.
W wielu takich przypadkach nasi Klienci po zakupie udawali się z autem do warsztatu samochodowego, gdzie mechanicy wskazywali na konieczność wymiany lub naprawy konkretnych części, które nie dość, że nie były zużyte, ani tym bardziej nie wymagały nakładów finansowych! Niestety, wciąż możemy natrafić na mechaników, którzy będą straszyć i zlecać niepotrzebne naprawy ponieważ ich motywacją i celem jest oczywiście zarobienie na tych naprawach pieniędzy! Miej to na uwadze! Aby zminimalizować ryzyko wydatków na niepotrzebne naprawy koniecznie skorzystaj z warsztatu wskazanego przez nas.
Pamiętaj, aby przed zleceniem wykonania naprawy wad auta skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnieść się do Twoich zastrzeżeń i zaproponować dogodne rozwiązanie. Jeśli pominiesz ten krok i na własną rękę spróbujesz usunąć usterki, utracisz tym samym możliwość zaangażowania nas w sprawę!
Diagnostyka wykazała wady pojazdu, i co teraz?
Niestety, mimo stałego dążenia do świadczenia jak najwyższej jakości usług, może zdarzyć się, że podczas oględzin przeoczymy jakiś szczegół. Najczęściej jest to wynikiem stosowania przez nieuczciwych sprzedających karygodnych praktyk, które coraz skuteczniej tuszują wady auta. W takiej sytuacji czujemy się odpowiedzialni za brak możliwości skutecznej diagnozy.. W przypadku wady ukrytej samochodu, poinformujemy Cię o możliwych rozwiązaniach. W ramach prowadzonej przez nas działalności współpracujemy z profesjonalistami w zakresie obsługi prawnej, dlatego jesteśmy w stanie merytorycznie pomóc Ci w kwestii dochodzenia przysługujących Ci praw. Jako specjaliści posłużymy się naszą wiedzą i doświadczeniem w zakresie diagnostyki aut, aby korzystnie rozwiązać Twój – nasz problem.
-
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- pomóc uzyskać zwrot kosztów od sprzedającego za naprawę wady,
- pomóc w zwrocie wadliwego auta sprzedającemu,
- uczestniczyć w negocjacjach ze sprzedającym,
- poprowadzić w Twoim imieniu sprawę sądową.
Nie jest to katalog zamknięty! Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i szukamy najlepszych możliwych rozwiązań, które będą dla Ciebie optymalne – działamy na tym rynku z myślą o Twojej satysfakcji!